Sistema di pannelli solari

E centrali fotovoltaiche sò stallate nantu à i tetti di l'imprese!CCTV li piace!

L'imprese industriali è cummirciali è i parchi di fabbrica sò più adattati per installà a generazione di energia fotovoltaica per via di un grande cunsumu di energia è di un altu prezzu di l'electricità.Inoltre, a forma di tettu fotovoltaicu + pianta hè stata ancu sustinuta fermamente da e pulitiche naziunali.Parechji lochi in u paese anu emessu ducumenti per dumandà a stallazione di u sistema di generazione di energia fotovoltaica nantu à u tettu di e piante chì risponde à certe cundizioni.

Per l'imprese, l'applicazione di a tecnulugia di l'edificazione fotovoltaica hè ancu più cù una petra.Da una banda, pò salvà u costu di l'electricità.Dopu tuttu, u costu di a generazione di energia fotovoltaica hè più bassu di quellu di u putere municipale.Per d 'altra banda, pò ottene u redditu da a vendita di l'electricità.Se risponde à u standard di edifiziu verde, pò ancu uttene almenu 100000 sussidi.

U più impurtante hè chì a generazione di energia fotovoltaica hè una energia pulita.A stallazione pò purtà una bona reputazione di l'impresa verde à l'impresa, migliurà l'influenza di l'impresa è rinfurzà l'imaghjini corporativi.Perchè ùn aduprate micca una grande carta di marca?

In più di purtà benefici ecunomichi à i pruprietarii di l'imprese, u fotovoltaicu di u tettu industriale è cummerciale pò ancu rivitalizza l'assi fissi di u tettu, risparmià i carichi di l'electricità di punta, è vende l'electricità surplus in linea.In l'aspettu suciale, pò prumove a conservazione di l'energia è a riduzione di emissioni, è rinfurzà l'imaghjini verdi di l'imprese.Parechje imprese famose anu digià stallatu stazioni fotovoltaiche nantu à u tettu di e fabbriche.

In seguitu, facemu un inventariu di quali celebrità anu stallatu stazioni fotovoltaiche di u tettu in più di Jingdong!

Alibaba

Alibaba Group pensa à custruisce stazioni fotovoltaiche distribuite per u so parcu logisticu di novu.U 4 di ghjennaghju di u 2018, a centrale fotovoltaica in u magazzinu di u parcu logisticu di novu hè stata cunnessa à a reta per a generazione di energia.Inoltre, più di 10 parchi logistichi di novu in tuttu u paese sò ancu custruendu stazioni fotovoltaiche di u tettu, chì saranu cunnessi à a reta in 2018.

v

Wanda

Hè capitu chì u cunsumu di energia di una Wanda Plaza in un mese pò ghjunghje à 900000 kwh, chì hè equivalente à u cunsumu di energia di 9000 famiglie di trè in un mesi!In un cunsumu energeticu cusì grande, Wanda hà pigliatu l'iniziativa di custruisce sta centrale elettrica di 100 kW.

ccc

Amazon

In u marzu di u 2017, Amazon hà annunziatu a stallazione di centrali fotovoltaiche in u so centru di distribuzione logistica, è pensa à espansione à 50 centri da 2020 per implementà e centrali fotovoltaiche.

h

Baidu

In lugliu 2015, u prughjettu di generazione di energia solare fotovoltaica di u centru di l'informatica in nuvola Baidu (Yangquan) hè stata cunnessa cù successu à a rete per a generazione di energia, chì hè a prima applicazione di a tecnulugia di generazione di energia solare fotovoltaica in i centri di dati domestici, è crea una nova era di risparmiu di energia verde in i centri di dati.

b

Deli

In August 2018, u giant di cartoleria uffiziu glubale di u gruppu di Zhejiang Ninghai Deli Industrial Park tettu pianta idle di centinaie di millaie di basa di pruduzzione metri quatratu ùn hè vuluntà à "solità" fotovoltaica matrimoniu transfruntiera.Rete di centrale fotovoltaica 9.2mw cunnessa.A centrale elettrica pò risparmià quasi deci milioni di yuan di tariffu di l'electricità per u parcu ogni annu, chì equivale à salvà 4000 tunnellate di cunsumu di carbone, riducendu 9970 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu è 2720 tunnellate di emissioni di polveri di carbonu.

f

Apple

A nova sede di Apple, Apple Park, hà ancu custruitu una stazione di energia fotovoltaica nantu à u tettu, chì hè a più grande centrale fotovoltaica di u tettu di u mondu, chì promette 100% energia rinnuvevule per tutti i centri di dati.

cc

Google

U novu edifiziu di l'uffiziu è u parcheghju di a sede di Google sò dotati di centrali fotovoltaiche.A sede coperta da pannelli solari hè cum'è un oceanu turchinu, cù impronte solari in ogni locu.

n

tettu IKEA

g

Tettu di una fabbrica in Belgio

vv


Tempu di pubblicazione: 28-ottobre-2020

Lasciate u vostru Messaghju