Sistema di pannelli solari

Multifit Solar big data statistiche, pensu chì u robot di pulizia solare hè una bona scelta.

Hè un ghjornu assulanatu. Ùn avemu micca da pagà per l'electricità, è u sistema genera elettricità in diversi posti ogni ghjornu.Questu hè u prughjettu di u sistema fotovoltaicu, chì mi fa suspirà.Dedicatu una forza à u celu turchinu di a patria, di sicuru sta forza ùn hè micca a mo.

Ma dopu un suspiru, pensu chì l'efficienza di generazione di energia di i pannelli solari.A sabbia è a polvera dopu u ventu forte, i stickies bianchi-gialli è l'altri polveri fini lasciati da l'acelli.A polvera copre i nostri pannelli solari, riduce l'efficienza, è disturba u travagliu di u sistema solare, è provoca un effettu di puntu caldu.Aghju lettu assai raporti nantu à i punti caldi, i pannelli solari sò in u focu, chì m'hà da fà per scaccià u mo cervellu per truvà modi per prevene questi prublemi.

À questu tempu, hè natu a Spazzola di Pulizia di Pannelli Solari, vale à dì a pulizia manuale.Molti di i pulitori sò constantemente puliti cù spazzole.Quandu u tempu passa, quanti ettari di pannelli solari ponu esse spazzolati.

Avà chì l'alta tecnulugia hè nata, u monitoraghju remota, attivatu u funziunamentu senza pilotu, statistiche di big data, u funziunamentu normale è u mantenimentu di u sistema fotovoltaicu.Pensu chì u Robot Cleaning Solar hè una bona scelta.Almenu, i pulitori ùn anu più bisognu di tene una spazzola mop-like per pulizziari, nè ci saranu assai vitture carricate cù centinaie di tunnellate d'acqua per pulizziari a terra, è sfracicà a terra in puzziche.

Bona idea.Bon pruduttu.Vale a pena sparte.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021

Lasciate u vostru Messaghju