Sistema di pannelli solari

Duranti stu invernu caldu, cuminciate un novu viaghju in 2022.

- Semplice è senza ornamenti a trasmissione in diretta nantu à a custruzione di a liga di u nostru Multifit.
U solstiziu d'invernu in questu annu chì vene, u tempu più fretu di l'invernu hè ghjuntu cum'è l'ora prevista.Cum'è unu di i pruverbii chinesi hà dettu: "Durante stu periodu, per piacè ùn stende micca e mani".

U solstiziu d'invernu hè u principiu di u ritornu di u sole.Dapoi u solstiziu d'inguernu, l'altezza di u sole principia à risaltà.U ghjornu cresce ghjornu per ghjornu.U solstiziu d'invernu indica a rinascita di u sole.U muvimentu reciprocante di u sole entra in un novu ciculu.
L'antichi anu cunsideratu u solstiziu d'invernu cum'è un "ghjornu di auspiziu".Hè cunnisciutu com'è "u solstiziu d'invernu hè grande quant'è l'annu".

In questu ghjornu speciale, Beijing Multifit Electrical Technology Co., Ltd, ùn solu hà preparatu in modu elaboratu a visualizazione di i prudutti di u sistema fotovoltaicu di tematichi di Natale per i clienti d'oltremare, ma hà ancu mandatu sinceramente auguri di Natale.

L'antichi anu cunsideratu u solstiziu d'invernu cum'è un ghjornu auspicious

Sempre nantu à sta festa speciale, Presentatu i nostri clienti d'oltremare nantu à l'urìgine di stu festival tradiziunale cinese "solstiziu d'inguernu", Custom è cumu fà i gnocchi.

Stu spettaculu riunisce tutte l'idee maravigliose di e persone è esercita i vantaghji di tutti.Crea una atmosfera accessibile per tutti è propagate a cultura di l'impresa di Multifit.

Stu spettaculu riunisce tutte l'idee maravigliose di e persone è esercita i vantaghji di tutti

Basatu nantu à a piattaforma di u sistema fotovoltaicu, sta attività unisce profondamente e culture occidentali è orientali.Inoltre, pò fà chì i nostri clienti d'oltremare sentenu profondamente a cultura orientale è l'entusiasmu di a ghjente di Multifit.L'attività hè successu è l'effettu hè prominente.

In u futuru, Beijing Multifit Electrical Technology Co., Ltd hà da cuntinuà à sustene u scopu corporativu di "piacerà u sole è benefiziu ogni famiglia".Sottu strettu cuntrollu di a qualità di u produttu, Multifit hà da cuntinuà à investisce più fondi in i dipartimenti di Ricerca è Sviluppu.Inoltre, Multifit cuntribuisce incessantemente più sforzi per ottene l'energia neutrale in carbonu, verde è alta efficienza.

 Semplice è senza ornamenti a trasmissione in diretta nantu à a custruzione di a liga di u nostru Multifit

 

 

Tempu di Postu: Dec-23-2021

Lasciate u vostru Messaghju