Sistema di pannelli solari

Durante u 2021, l'ultimu prughjettu per Multifit

Duranti stu periodu più fretu in l'inguernu, l'Impiegati in Multifit sò cunfruntati cù u ventu più fretu è vanu à purtà i più cordiali saluti à Tutti.

Dopu a negoziazione cuntinua in a prima fase, Beijing Multifit Electrical Technology Co., Ltd è Guangzhou XiangFa Fishing Gear Manufacturer ghjunghjenu à un cunsensu u 15 di dicembre di u 2021.

太阳能板

Firmà un cuntrattu annantu à u prugettu di custruzzione di u sistema fotovoltaicu di u solar 1.134mwp per u spaziu di u tettu inattivu di u Produttore di attrezzi di pesca Guangzhou Xiangfa.U periodu di custruzzione stimatu per stu prughjettu hè di 3 mesi.

Dopu à sta custruzzione fatta, a generazione di energia annuale stimata di stu prughjettu hè di circa 1,7 milioni di kwh.Stu prughjettu di custruzzione pò generà annu 1,87 milioni di RMB ingressu.A riduzzione di l'emissioni annuali di diossidu di carbonu hè di 170 tunnellate.

测量

L'equipaggiu necessariu per stu prughjettu hè statu trasportatu à Guangzhou XiangFa Fishing Gear Manufacturer u 25 dicembre 2021. U ghjornu dopu, stu prughjettu hè statu ufficialmente inauguratu.

稳固的支架

In u futuru, Beijing Multifit Electrical Technology Co., Ltd hà da cuntinuà à sustene u scopu corporativu di "guddà u sole è benefiziu ogni famiglia".Sottu strettu cuntrollu di a qualità di u produttu, Multifit hà da cuntinuà à investisce più fondi in i dipartimenti di Ricerca è Sviluppu.Inoltre, Multifit cuntribuisce incessantemente più sforzi per ottene l'energia neutrale in carbonu, verde è alta efficienza.

祥发渔具

Tempu di post: 31-dic-2021

Lasciate u vostru Messaghju