Sistema di pannelli solari

Celebrendu u 40 anniversariu di a creazione di a SAR

Celebrendu u 40th anniversariu di a creazione di a Regione Amministrativa Speciale, avemu sempre insistitu à rinfurzà a spinta di l'innuvazione è à prumove un sviluppu di alta qualità.

U secretariu generale Xi Jinping hà enfatizatu in u discorsu impurtante di a Conferenza di u 40 ° Anniversariu di a regione amministrativa speciale di Shenzhen chì duvemu praticà u cuncettu di "belli paisaghji è colline verdi", chì hè u cuncettu di Jinshan Yinshan.Questu hà attivatu una forte risonanza trà u Guangdong è l'equipaggiu fotovoltaicu publicu Co., Ltd. in u 15 d'ottobre di u 2020, u Shantou hà intervistatu ogni ghjornu à Guangdong Zhong Ren photovoltaic equipment Co., Ltd., è u direttore generale di a cumpagnia hà dettu chì u discorsu di u secretariu generale era assai eccitante.U cuncettu di sviluppu di "l'acqua verde è e muntagne verdi sò muntagne d'oru è muntagne d'argentu" hè stata rinfurzata, è a direzzione di u sviluppu di l'energia nova basata nantu à l'industria fotovoltaica hè stata chjarificata.

"U secretariu generale hà mintuatu u novu mudellu di sviluppu in quale a grande circulazione domestica hè u corpu principale è a doppia circulazione domestica è internaziunale si prumove l'una l'altra, è hà ancu indicatu a direzzione di sviluppu per noi.In u futuru, a cumpagnia sarà più appughjatu à a dumanda di u mercatu domesticu per a generazione di energia fotovoltaica è u funziunamentu è u mantenimentu, à u stessu tempu, darà u ghjocu pienu à i vantaghji di a cooperazione approfondita cù i culleghji è l'università, è prumove u sviluppu di alta qualità. di l'imprese attraversu l'innuvazione cuntinua.

"Cum'è una nova impresa energetica, duvemu dà più publicità à i Chaoshani nantu à l'impurtanza di a prutezzione di l'ambiente verde, per ottene una qualità più alta è un sviluppu più sustenibile", disse Yu.

 

Guangdong Zhongneng Photovoltaic Equipment Co., Ltd. hè una impresa naziunale high-tech dedicata à a R & D, a produzzione, a vendita di energia verde cum'è a generazione di energia solare è a custruzzione di stazioni fotovoltaiche.A so sede hè situata in Pechino è a so basa di produzzione si trova in Shantou High Tech Development Zone, Guangdong.

A cumpagnia fucalizza nantu à u sviluppu di a tecnulugia, a produzzione, a vendita è l'integrazione di u sistema di robot di pulizia solare, inverter fotovoltaicu, sistema di illuminazione stradale LED solare è i so prudutti di supportu;u disignu, u sviluppu, l'investimentu, a custruzzione è u funziunamentu di u prughjettu di u sistema di generazione di energia solare è u prughjettu di l'automatizazione elettrica.

 

Attualmente, a cumpagnia hà righjuntu una cooperazione strategica cù u Centru di Disegnu Industriale di u Fiume Yangtze di l'Università di Shantou per sviluppà un robot di pulizia intelligente fotovoltaicu.A squadra di R & D hè custituita da 10 persone cun diploma di bacheloru o sopra, cumpresu un prufissore assuciatu è 7 persone cun diploma di maestru o sopra, cumpresi disegnatori, ingegneri, marketing è consulenti legali.U sviluppu di u prugettu è e risorse di sustegnu sò cumpletu I prudutti anu ottenutu più di 10 certificati di patenti, è sò stati esportati in Europa, America, Asia, Africa, America Latina è altri paesi è regioni in u mondu.In u futuru, a cumpagnia sustene a missione di sviluppu di "alta efficienza è risparmiu d'energia, chì più persone gode di l'energia verde", basatu annantu à l'industria fotovoltaica, è s'impegna à custruisce a cumpagnia in una impresa fotovoltaica di prima classe rispettata.


Tempu di pubblicazione: Oct-09-2020

Lasciate u vostru Messaghju