Sistema di pannelli solari

À a riunione di a Cummissione Centrale di Finanza è Ecunomica, u piccu di u carbonu è a neutralizazione di u carbonu seranu inclusi in a supervisione è a valutazione

Appena dopu à a fine di e duie sessioni, a Cummissione Centrale di Finanza è Ecunumia hà dichjaratu una volta di più a so pusizioni nantu à u piccu di u carbonu è a neutralizazione di u carbonu in a novena riunione, è hà indicatu u percorsu di implementazione.Mostra l'impurtanza insustituibile di u peaking di u carbonu è a neutralizazione di u carbonu in u sviluppu suciale è ecunomicu attuale.Xi Jinping, direttore di a Cummissione Ecunomica è Finanzi cintrali, hà presidutu a nona riunione di u cumitatu di finanza cintrali per studià l'idee basi è e misure principali per ottene u summit di u carbonu è a neutralizazione di u carbonu.

Xi Jinping hà fattu un discorsu impurtante in a riunione.Ellu hà sottolineatu chì l'ottenimentu di a cima di u carbonu è a neutralizazione di u carbonu hè una trasfurmazione sistematica ecunomica è suciale diffusa è prufonda.Duvemu mette u piccu di carbone è u carbonu neutrali in u schema generale di a custruzzione di a civilisazione ecologica, è piglià l'impulsu di afferrarà u ferru, è ghjunghje u scopu di u piccu di carbone prima di u 2030 è a neutralizazione di u carbone prima di u 2060 cum'è previstu.

U piccu di u carbonu è a neutralizazione di u carbonu hè un cambiamentu sistematicu ecunomicu è suciale estensivu è prufondu.Chì pò esse una pusizioni più altu di questu, ma u doppiu di carbone ùn hè micca u più altu.Hè da esse inclusu in u schema generale di a custruzzione di a civilizazione ecologica.A civilizazione ecologica hè una pusizioni consistente è più altu.Se ùn ci hè micca una civilisazione ecologica, u doppiu carbonu simplice ùn hè micca abbastanza per sustene a bona vita di e persone.

Chì ghjè u prossimu passu di u peaking di u carbonu è a neutralizazione di u carbonu?Tant à l'internu è fora di l'industria sò assai preoccupati, è a riunione di a Cummissione Centrale di Finanza è Ecunomica hà ancu revelatu qualchi indizi.A Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, u Ministeru di l'ambiente ecologicu è u Ministeru di i Risorsi Naturali anu infurmatu nantu à l'idee generale è e misure principali per ottene u piccu di carbone è a neutralizazione di u carbonu.Questi trè dipartimenti sò rispunsevuli di l'idee è e misure di carbone duale.A Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma hè implicata in parechji campi, è assai travagliu ùn pò micca esse fattu senza stu dipartimentu.

riunione (1)

U Ministeru di l'ambiente ecologicu hè rispunsevule per a civilisazione ecologica, a difesa di u celu blu è u cuntrollu di a contaminazione, è a rispunsabilità per trattà cù u cambiamentu climaticu hè ancu in questu dipartimentu.U gruppu di supervisione ecologica cintrali hà criticatu l'Energia Bureau, è hè statu ancu in u passatu.U Ministeru di i risorsi naturali hè rispunsevuli di a pianificazione di u territoriu è di u spaziu, u sviluppu di e risorse, etc. Ognunu di sti trè dipartimenti hà un focusu nantu à a custruzzione di a civilizazione ecologica.A riunione hà sottolineatu chì i sforzi di a Cina per ottene u piccu di carbone da u 2030 è a neutralizazione di u carbonu da u 2060 sò impurtanti decisioni strategiche prese da u Cumitatu Centrale di u Partitu dopu una attenta considerazione, è sò ligati à u sviluppu sustenibile di a nazione cinese è a custruzzione di una cumunità di cumuni. u destinu umanu.Ùn hè micca un mumentu di pensamentu.Hè l'incarnazione di a rispunsabilità di a Cina per a terra.In particulare, l'integrazione è a continuazione di a discussione coherente.Duvemu unswervingly implementà u novu cuncettu di sviluppu, aderiscenu à u cuncettu di u sistema, è trattà e relazioni trà u sviluppu è a riduzzione di emissioni, u generale è lucale, à cortu è à mediu.A chjave hè di piglià a trasfurmazioni verdi di u sviluppu ecunomicu è suciale cum'è u fattore principale è u sviluppu di l'energia verde è pocu carbonu cum'è a chjave.Avemu da accelerà a furmazione di struttura industriale, modu di produzzione, stile di vita è mudellu spaziale di conservazione di risorse è prutezzione di l'ambiente, è seguitate fermamente a strada di sviluppu di alta qualità di priorità ecologica è verde è bassu di carbonu.

riunione (4)

Hè necessariu aderisce à a pianificazione generale naziunale, rinfurzà u disignu di u livellu superiore, dà u ghjocu pienu à i vantaghji di u sistema, cunsulidà e responsabilità di tutti i partiti, è implementà e pulitiche secondu a situazione attuale di e diverse regioni.Duvemu mette a cunservazione di l'energia è di e risorse in u primu locu, implementà una strategia di conservazione cumpleta, è sustene un stile di vita simplice, moderatu, verde è bassu di carbonu.Hè necessariu aderisce à u guvernu è à u mercatu, rinfurzà l'innuvazione tecnologica è istituziunale, approfondisce a riforma di l'energia è i campi cunnessi, è formanu un mecanismu d'incentivazione è di restrizzione efficace.Hè necessariu di rinfurzà i scambii internaziunali è a cuuperazione è coordinate in modu efficace e risorse energetiche domestiche è internaziunali.

(A riforma cuntinueghja, è u mecanismu di u mercatu resta invariatu).

Duvemu rinfurzà l'identificazione è u cuntrollu di i risichi, è gestisce bè a relazione trà a contaminazione è a riduzione di carbonu è a sicurità energetica, a sicurezza di a catena di supply chain industriale, a sicurità alimentaria è a vita normale di e persone.A riunione hà indicatu chì u "quatordecisimu pianu di cinque anni" hè u periodu chjave è u periodu di finestra per u piccu di carbone, è u travagliu dopu deve esse fattu bè.Scupritemu un pocu.A cumunità wechat di "intelligenza energetica, opportunità neutrali di carbonu" hè aperta à applicà.U candidatu deve informà i dettagli in una lettera privata è aghjunghje a so carta di visita.Dopu a verificazione, ellu / ella serà invitatu se apprupriatu

1. Hè necessariu di custruisce un sistema energeticu pulitu, bassu di carbonu, sicuru è efficiente, cuntrullà a quantità tutale di energia fossile, strive à migliurà l'efficienza di l'utilizazione, implementà l'azzione di sustituzione di l'energia rinnuvevuli, approfondisce a riforma di u sistema di putere, è custruisce un novu sistema di putere cù una nova energia cum'è u corpu principale.

riunione (3)

Riforma di u sistema energeticu guidata da a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, sustituzione di energia rinnuvevule, cuntrollu di a quantità tutale di energia fossili.)

2. Per implementà l'azzione di riduzzione di a contaminazione è u carbonu in l'industrii chjave, a fabricazione verde deve esse promossa in l'industria, i normi di risparmiu d'energia deve esse migliuratu in a custruzzione, è u modu di trasportu verde à pocu carbonu deve esse furmatu in u trasportu.

(U Ministeru di a contaminazione di l'ambiente ecologicu è a riduzzione di carbonu, a fabricazione verde, i standard di risparmiu d'energia, u modu di trasportu verde à pocu carbonu, è i punti doppiu di l'automobile attuale sò ancu implicati).

3. Duvemu prumove grandi innovazioni in tecnulugii verdi è bassu di carbonu, accelerà a diffusione di ricerca nantu à tecnulugii di punta à bassu carbonu, accelerà a popularisazione è l'applicazione di e tecnulugie di a contaminazione è di riduzzione di carbone, è stabilisce è migliurà a valutazione è u cummerciu. sistema di tecnulugii verdi è low-carbon è a piattaforma di serviziu per l'innuvazione scientifica è tecnologica.

riunione (2)

(A tecnulugia di frontiere à pocu carbonu implica ancu dipartimenti fora di i trè ministeri. Ma a Cummissione di u sviluppu naziunale è a Riforma pò coordinà.)

4. Avemu da migliurà a pulitica verde è bassu di carbonu è u sistema di u mercatu, migliurà u sistema di "doppiu cuntrollu" di l'energia, migliurà u fisicu, u prezzu, finanziariu, a terra, l'acquistu di u guvernu è altre pulitiche chì conducenu à u sviluppu di verde è bassu di carbonu. , accelerà a prumuzione di u cummerciu di emissioni di carbone, è sviluppa attivamente finanzii verdi.

(U sistema di u mercatu, u cummerciu di carbone è a finanza verde implicanu parechji settori. E pulitiche favurevuli à u sviluppu verde è bassu di carbonu duveranu esse designati in più settori).

5. Duvemu favurizà a vita verde è bassu di carbonu, oppone u lussu è i rifiuti, incuraghjenu i viaghji verdi, è creà una nova moda di vita verde è bassu di carbonu.

6. Hè necessariu di rinfurzà a capacità di sequestrazione di carbone ecologicu, rinfurzà a pianificazione di u spaziu di a terra è u cuntrollu di l'usu, ghjucà in modu efficace u rolu di sequestrazione di carbone di fureste, pasture, zone umide, oceani, terreni è terreni congelati, è rinfurzà l'incrementu di sequestrazione di carbone di ecosistema.

(a pianificazione di a terra è di u spaziu, a capacità di sequestrazione di u carbonu ecologicu, è u nome di u Ministeru di i risorsi naturali sò bè ​​cumminati. U scopu hè di aumentà a sequestrazione di carbone di l'ecosistema.)

7. Hè necessariu di rinfurzà a cooperazione internaziunale nantu à u cambiamentu climaticu, prumove a formulazione di reguli è standard internaziunali, è custruisce una strada di a seta verde.

(a strada di a seta verde, a regulazione internaziunale, a cooperazione internaziunale, è più sò i risultati di a scrittura multisettoriale).

A riunione hà sottolineatu chì ottene u piccu di carbonu è a neutralizazione di u carbonu hè una battaglia dura è ancu una grande prova di a capacità di u nostru partitu à guvernà u paese.Avemu da rinfurzà a dirigenza centralizzata è unificata di u Cumitatu Centrale di u Partitu è ​​migliurà u mecanismu di supervisione è di valutazione.I cumitati di partitu è ​​i guverni à tutti i livelli duveranu a so rispunsabilità è avè scopi, misure è ispezioni.I quadri dirigenti deve rinfurzà u studiu di a cunniscenza di l'emissioni di carbone è rinfurzà a capacità di u sviluppu verde è bassu di carbonu.

riunione (5)

(doppiu di carbone pruvucarà a capacità di guvernanza è entrerà in u mecanismu di supervisione è di valutazione. I guverni à tutti i livelli ùn deve micca trascuratu. I quadri dirigenti anu da amparà rapidamente nantu à l'emissioni di carbone, è cumpensà sta lezziò rapidamente.)


Tempu di post: 19-mar-2021

Lasciate u vostru Messaghju