Sistema di pannelli solari

Ci hè una altra grande nutizia in a pista fotovoltaica.U mercatu di l'energia in sovrappeso domesticu è straneru hè ghjuntu?

Cù l'aumentu di a nova energia di l'UE, hè necessariu di radduppià a generazione di energia fotovoltaica in 2025, è u primu batch di prughjetti di basa fotovoltaica di energia eolica à grande scala in Cina sò stati iniziati.

solar 太阳能 (1)

U 18 di maghju, a Cummissione Europea hà annunziatu un pianu energeticu chjamatu "RepowerEU", chì pensa à sbarazzà gradualmente di a so dipendenza da l'impurtazioni di l'energia russa cù un investimentu tutale di 210 miliardi d'euros da avà à 2027. Frà elli, a capacità installata di destinazione di u 2027. fotovoltaica in 2025 hè 320GW, è hà da ghjunghje à 600GW da 2030. Siccomu i moduli fotovoltaici europei s'appoghjanu nantu à l'impurtazioni cinesi, l'istituzioni di l'analisi domestica predicenu chì a capacità fotovoltaica appena stallata in Europa in u 2022 hè prevista di più di 40GW, un incrementu annu annu. di più di 54%, cunducendu cusì in più l'industria domestica accelera a crescita.

solar 太阳能 (2)

Micca solu l'UE, ma ancu u mercatu domesticu hè in piena.Sicondu i dati di generazione di energia fotovoltaica naziunale di l'Amministrazione Energetica Naziunale in u primu trimestre, a capacità nova stallata in u primu trimestre era di 13,21 GW, un aumentu annu di quasi 1,5 volte.Inoltre, u primu batch di prughjetti di basa fotovoltaica di energia eolica à grande scala in u paese hà cuminciatu a custruzzione unu dopu l'altru, chì hà ancu dimustratu u so rolu in guidà u mercatu.

solar 太阳能 (4)

Attualmente, i stocks di cuncettu fotovoltaicu sò stati in crescita per parechji ghjorni consecutivi, è l'indici di u settore hè cresciutu da quasi 11% in l'ultimi 10 ghjorni di cummerciale.Sicondu i dati di l'Orientale Fortune Choice, dapoi a ripresa di u 27 d'aprile, i fondi principali anu compru 134 stocks di cuncettu fotovoltaicu, cù una compra netta tutale di più di 15,9 miliardi di yuan.In quantu à l'azzioni individuali, LONGi Green Energy hè u favuritu di i fondi principali.

Aghjunghjite una nova energia!L'UE vole duppià a generazione di energia fotovoltaica

Sutta l'influenza di u cunflittu russo-ucrainu, a regione europea spera di riduce rapidamente a dependenza di a Russia à l'energia fossili è cerca di stabilisce un sistema energeticu indipendente è sicuru.U 18 di maghju, a Cummissione Europea hà annunziatu un pianu energeticu chjamatu "RepowerEU".Pianu di sbarazzà gradualmente di a so dipendenza da l'impurtazioni energetiche di a Russia cù un investimentu tutale di 210 miliardi d'euros da avà à 2027, di i quali 86 miliardi d'euros seranu utilizati per custruisce energie rinnuvevuli.27 miliardi d'euros per l'equipaggiu energeticu di l'idrogenu, 37 miliardi d'euros per a produzzione di biomethane, è altri per a trasfurmazioni di l'efficienza energetica di a rete.

solar 太阳能 (5)

U pianu aumenterà significativamente l'investimentu in l'energia rinnuvevule cum'è l'energia solare è eolica.L'indicatore core hè di aumentà l'obiettivu generale per l'energia rinnuvevule in 2030 da 40% à 45% secondu u pacchettu precedente "Fit for 55" di l'UE.Frà elli, a capacità installata di u fotovoltaicu in u 2025 hè 320GW, è ghjunghje à 600GW da 2030. Hè previstu chì da 2050, a generazione di energia eolica offshore in l'UE aumenterà deci volte.Inoltre, u prugettu REPower EU di u pianu di l'UE prupone ancu di installà installazioni solari in u tettu per tutti i novi edifici, cù un aumentu di 15TWh in a capacità PV di u tettu in 2022.

solar 太阳能 (1)

Ovviamente, l'UE hà aumentatu di novu a dumanda di energia fotovoltaica è eolica offshore.Sicondu i dati PV-infolink, in u primu trimestre di questu annu, l'espurtazioni di moduli di a Cina anu righjuntu 37,2 GW, un incrementu annu di 112%, di quale l'impurtazioni europee di i prudutti cinesi anu righjuntu 16,7 GW, un annu annu. aumentu di 145%.100% più veloce.

Statistiche mostranu chì u valore di a catena di l'industria fotovoltaica di u mo paese cuntene circa 80% di u mondu, è 80% di i moduli fotovoltaici europei si basanu nantu à l'impurtazioni.Quist'annu, a dumanda d'esportazione di moduli PV di u mo paese serà stimulata assai.In a circustanza di a crisa di sicurezza energetica, l'impurtazioni di moduli di l'UE accetteranu una prima più alta.

solar 太阳能 (2)

"Attualmente, u layout di capacità di a fabricazione fotovoltaica in Europa hè relativamente chjuca, è a maiò parte di i prudutti seranu furniti da cumpagnie cinesi, chì stimulerà ancu più a dumanda di prudutti domestici.Cumminatu cù e dati d'esportazione, aspittemu chì a capacità fotovoltaica appena installata in Europa hè prevista di più di 40GW in 2022. , un aumentu di più di 54% annu à annu.Hua Pengwei, un analista di CITIC Securities, crede chì, in cunsiderà e limitazioni di logistica, custruzzione è manodopera in Europa, a capacità fotovoltaica appena installata in Europa mantene una crescita sustinuta è rapida in i prossimi 10 anni, chì prumove ancu a nova fotovoltaica Globale. l'installazione cuntinueghja à cresce.

U mercatu domesticu di l'energia nova hè ancu in piena crescita, cù un aumentu di 1,5 volte in u primu trimestre

U mercatu d'oltremare hè caldu, è u mercatu domesticu hè ancu in piena.Sicondu a "Custruzzione è Operazione di Generazione di Energia Fotovoltaica in u Primu Trimestru di 2022" publicata da l'Amministrazione Naziunale di l'Energia, a nova capacità installata di generazione di energia fotovoltaica in tuttu u paese in u primu trimestre era di 13,21 GW, un aumentu di quasi 1,5 volte annu - à l'annu.Frà elli, a centrale elettrica di terra hà aghjustatu 4,34 GW, è a fotovoltaica distribuita 8,8 GW.

太阳能solar (2)

U 19 di maghju, Hubei Engineering Company, una filiale di Power Construction Corporation of China, hà vintu l'offerta per u prughjettu generale di cuntrattu EPC di a seconda sezione di offerta di u prughjettu di basa di desertificazione fotovoltaica di Kubuqi 2 milioni di kilowatt in Mengxi Base.Stu prughjettu hè u più grande prughjettu di cuntrollu di sabbia fotovoltaica in u paese è unu di i primi prughjetti di basa fotovoltaica di energia eolica à grande scala in u paese per inizià a custruzzione.

Recentemente, u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale di a Republica Populari Chine hà publicatu u "14th Five Year" Building Energy Conservation and Green Building Development Planning Avvisu, prupunendu un scopu 2025, è per a prima volta prupunendu una scala specifica.A rata di rimpiazzamentu hà righjuntu 8%.

太阳能solar5

U rapportu di Guorong Securities crede chì e pulitiche fotovoltaiche attuali includenu a prumuzione di tuttu u cuntatu, grandi basi, prughjetti garantiti in diverse pruvince, è a custruzzione di fotovoltaica, etc., è a dumanda potenziale di fotovoltaica hè forte.

Inoltre, vale a pena nutà chì u Ministeru di Finanze hà publicatu pocu tempu u cuntu finali di e spese di fondi di u guvernu, di quale u bilanciu di spesa di u fondu di u guvernu cintrali in 2022 hè di 807,1 miliardi di yuan, un aumentu di circa 400 miliardi di yuan cumparatu cù 2021. listessu tempu, u Ministeru di Finanzi dinù chjaramente mintuatu in u bilanciu 2022 chì hè necessariu di prumove a risuluzzioni di u gap finanzamentu di sussidi di generazione di energia rinnuvevuli energia.Se u prublema di subsidiu pò esse risoltu in u cortu termini, a prufittuità di l'operatori hè prevista per esse significativamente migliurata, è pò ancu guidà u sviluppu di tutta a catena industriale.

solar 太阳能 (9)


Tempu di Post: 20-May-2022

Lasciate u vostru Messaghju