In u sfondate di a crisa energetica in quale u cunsumu d'energia cuntinueghja à aumentà in u mondu, in particulare in i paesi emergenti, è l'Europa cerca attivamente fonti alternative di petroliu è gasu naturale russu, l'industria di l'energia rinnuvevuli cum'è l'energia solare è l'energia eolica sò in piena crescita.
Sicondu statistiche, l'energia rinnuvevule cuntarà quasi 13% di a generazione di l'electricità in 2021. In u ghjugnu, i ministri di l'energia di l'UE accunsentutu à aumentà a proporzione di l'energia rinnuvevule à 40% da u 2030. Intantu, u presidente di i Stati Uniti Joe Biden hà annunziatu à principiu di ghjugnu dui. -annata di riduzzione di tariffu per i moduli solari in quattru paesi di l'Asia Sudueste, Cambogia, Malaysia, Tailanda è Vietnam, ma a Cina ùn era micca in a lista.In u 2020, quasi u 90 per centu di i moduli solari di i Stati Uniti sò stati impurtati, a maiò parte di i quali venenu da l'Asia sudorientale.
Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, a quota di fabricazione di pannelli solari in Cina hè più di 80%.In u 2021, a capacità fotovoltaica di a Cina serà di 327 TWh, u primu postu in u mondu, seguita da i Stati Uniti cù una capacità di produzzione di 165 TWh.JinkoSolar di a Cina, u più grande attore in l'industria di l'energia solare di a Cina, hà firmatu un accordu quadru cù Memodo di Germania in maghju per furnisce solu suluzioni di almacenamiento d'energia in i paesi di lingua tedesca.
Dapoi u so stabilimentu in u 2009, Beijing Multifit s'hè focu annantu à furnisce e soluzioni di stazioni fotovoltaiche civili di prima classe in u mondu è a ricerca innovativa è u sviluppu di novi prudutti di energia elettrica.In u futuru, continueremu à aderisce à a missione di sviluppu di "alta efficienza è risparmiu d'energia, chì permette à più persone di gode di l'energia verde", basatu annantu à l'industria fotovoltaica, è strive à custruisce a cumpagnia in una putenza fotovoltaica di prima classe rispettata. impresa di generazione.
Tempu di post: Aug-22-2022