Recentemente, l'Agenzia Marocchina per l'Energia Sostenibile Masson hà lanciatu una cerimonia di licitazione per circà l'appaltatori generali EPC per a custruzzione di centrali fotovoltaiche cù una capacità tutale di 260 MW.Serà lanciatu in 6 cità cumpresi Ain Beni Mathar, Enjil, Boudnib, Outat el Haj, Bouanane è Tan Tan etáTata, cù un totale di 7 centrali fotovoltaiche previste.
Questi prughjetti facenu parte di u Pianu Solare Noor di Maroccu.U Maroccu hà lanciatu u Pianu Solar Noor in u 2009, chì hè previstu di realizà almenu 2 GW di prughjetti fotovoltaici, è pensa à aumentà a parte di l'energia rinnuvevule in a so capacità di pruduzzione elettrica à 42% da 2020 è 52% da 2030.
In l'ultima licitazione, Masson hà aumentatu a capacità di a pianta PV à 333MW.I risultati finali di l'offerta seranu annunziati u 30 d'ottobre di questu annu.
Multifit Solar hà da cuntinuà à prestà attenzione è invistisce in a cumpetizione di l'offerta di u mercatu, è spera di espansione u mercatu internaziunale in modu diversu attraversu stu canali.
In u futuru, a nostra cumpagnia hà da cuntinuà à aderisce à a missione di sviluppu di "alta efficienza è risparmiu d'energia, chì permette à più persone di gode di l'energia verde", basatu annantu à l'industria fotovoltaica, è strive à custruisce a cumpagnia in un rispettu di prima classe fotovoltaica. impresa di generazione di energia.
Tempu di post: Jul-12-2022